jag vet hur du ser ut i inga kläder

Min mamma sa, var bara glad.

Jag tror jag börjar få ordning på mitt liv. Även fast det kanske är ett kaos. Öl hit och dit, fester och nöjen. Kände för att ramla in på den här bloggen för att uppdatera mitt liv lite. Så vad händer? Vad gjorde du igår? Låg i sängen o käka mat & kolla på film. Åkte till fryshuset och kollade på när massa spela musik och liknanade. Sen efter det drog vi till ett jävligt bra uteställe. Mycket god öl. Där insåg ja iof att mitt liv kanske inte är så ordningsamt såhär på en måndag. Men idag är det tisdag, veckan har bara börjat fortfarande. Igår saknade jag min bästis så jag börja lipa. Glamoröst? Nej, men skönt. Vad finns det mer och berätta? Studenten snart. Vuxen snart. Kul? Nej inte alls men det hör väl till. Efter den där jävla studenten kan ja göra exakt vad fan ja vill. Ja kan stå i vilket land ja vill och ja kan bete mig hur ja vill och ja kan äta vad jag vill och ja kan bo vart jag vill. Thanks for that.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0