i miss that pussy

Hej. Hakan här. Tillbaka från inget alls. Okej, jo en jävla massa.
Det som fick mig och vilja skriva några rader var mina betyg. Eftersom den här bloggen stod med där. Tänkte skriva en rad om hur allt är nu. Har fått nytt jobb, jobbar hela nätterna.... Okej. Nej det var inte det här jag ville få fram. Okej, vad ja tänker på nu är... Haha. okej det är faktiskt dom två brudarna som gick på tunnelbanan i högklackat. Tänk dig att du hör dom typ 20 meter bort. Sådär som klackar låter. O jag sitter o tänker på hästar förmodligen. Och när tåget åker iväg börjar de låta som två jävla hästar kommer. Så kom det två brudar i högklackat. Fula som fan. Men det gör inget. Okej. Hjärnan full som vanligt. Går inte ladda upp heller. röv





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0