åh så fint

jag har lämnat min vän hemma

Ja har lämnat min bästa vän hemma för och ruttna.
Jag är dålig. Hon har sitt liv i skolan. Jag har mitt liv
på gatorna i Stockholm för att fånga varje dag. Jag önskar jag kunde ha med min fina vän varje dag, varje sekund. Finnas för henne när hon är ledsen, när hon är glad, när hon är arg, när hon tror hon är bättre än mig & vi bråkar. Hon är bäst. Fina Evelina, love you!

Måndag idag, jobbdag. Vad ja gjorde var att sova ut, åka bräda in till Medborgarplatsen. Umgåtts med underbara människor, lagat mat till halva Sverige o njutit av solen. Det känns så bra när man skriver det såhär. Då inser jag att det är värt att inte jobba! Meeeen, imon ska ja sätta i dreads på en tjej. Mitt enda levebröd. Ska förmodligen dricka öl med, de kommer jag vara värld. Puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0