gayklubb

en gång och aldrig mer

Då lyckades P efter allt jävla tjat få ut mig på gayklubb för första gången. Jag är så jävla rädd för flator! Inget illa menat men dom är ju läskiga. Tycker nog att jag med är läskig, flataaa! Men i alla fall. Vi körde ölspelet och sen drog vi dit. Vårat mål var att fucka ur, vara bäst & helst bli utslängda! Sluta med att jag ramla ner från dansgolvet o landa på knäna, P spydde i pissoaren, C vart för full och var den första som blev utsläng. Sen vart även jag urslängd för jag tydligen "hjälp C in igen". Mycket bra kväll! Kan ju bara meddela att man inte borde öppna dörren när det ringer på utan att tänka sig för. Två killar skulle bygga lite här, men den ena vart lite nervös o ville istället komma tillbaka imorgon.. Varför? Kanske för ja öppnade dörren i trosor, o en skjorta som jag inte lyckades knäppa innan ja fick stressa till dörren. Ojdå! Tur att de står ölburkar överallt så dom kan ursäkta mig lite! Usch, nu ska ja köpa mjölk. Hejdå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0