farbror blå

Igår var det kallt ute. Så vi rev ut det mesta i en sopptunna och börja elda på gatan. Det resulterade i värme. Till polisen kom och bestämde sig att ta upp en jakt på 3 tjejer som försökt leka scout för att hålla värmen. Springa ifrån en bil med blåljus som gör en yr i hela huvudet var en kamp. Dom kasta sig ur bilen och bestämde sig för att leka batman. Dom tog i med sina mansröster och sa "STÄLL ER MOT VÄGGEN". Då stanna Matilda och Camilla och insåg att det var kört. Jag vände istället och fortsatte glatt springa men ölen i ena handen och byxerna i andra för att inte tappa dom. Fast när mannen som för övrigt sprang lika fort som en häst skrek åt mig att "STANNA ANNARS JÄVLAR" kände jag att han tycker nog inte att det är lika kul som jag. Så ja stanna och han slet väldigt bestämt tag i mig och putta mig några gånger för att visa att han menade allvar. Resultat, kvällen kändes som gröna lund. Blinkande blåljus och en mycket glad, pirrig och lite oväntad känsla. Precis som att åka en karusell. Tack för mig.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0