Hejdå Stockholm.

Nu är det fan i mig min tur. Jag ska åka ner till Östergötland och ta studenten. Efter att ha pluggat ifatt två års missad skoltid så är jag fan ifatt. Ta den o stoppa upp i röven! Sen kanske inte jag sitter med bästa betygen. Men jag har slutbetyg, har flyttat långt åt helvete och har jobb. Några dagar tillbaka har jag tagit upp åkandet med skateboarden lite. Har också hittat lite ställen att hänga på. Så vi har testat lite öl här och var. Funkade perfa! Sitter för övrigt på en svettig buss påväg till Linköping nu, morsan och plasfar hämtar upp mig. Skönt och slippa buss sista milen eftersom jag redan slagit ner alla med min packning som består av utstickande skateboardar och liknanade.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0