saknat



Halva mitt liv ligger visst på den här bloggen insåg jag här om natten. Insåg också hur mycket mitt liv har ändrats senaste tiden. Får inte till mitt liv på den andra bloggen, varför? Det vet jag inte. Jag kan i alla fall berätta att jag har flyttat till Stockholm. Bor i en sjukt fin lägenhet som ligger på söder. Kan också tillägga att jag nu är sambo med min flickvän, vilket känns så jävla bra. Tar studenten om två veckor med. Fick panik över det här om dagen. Men nu är betygen fixade. Helt otroligt att jag faktiskt har klarat det. Och, så fick jag även sommarjobb igår på postens lager. Grym arbetsplats. Kommer jobba natt med, så det blir spännande och se hur jag trivs med det. Så ser mitt liv ut.






Hänger på ballen, at my new place





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0